CLAIM : SLIP DISC MUDA

 CLAIM : SLIP DISC MUDA 




Bila search dekat Facebook, sebenarnya ramai juga yang mengalami masalah slip disc ni. Siap ada group Facebook lagi untuk bincangkan isu-isu berkaitan termasuk cara pencegahan dan rawatan.

Ini antara klien saya yang mengalami masalah slip disc. Boleh kata klien-klien saya sebelum ini majoriti berumur 30 tahun ke atas yang ramai terkena. Ada yang cikgu, pembantu perubatan, businessman dan lain lain. 

Tetapi klien saya yang ini sangat muda berumur 22 tahun. Mungkin salah duduk, mungkin pernah jatuh sikit sebelum sakit atau apa penyebabnya itupun itu tak pasti. Yang pasti benda dah nak jadi. Slipped disc.

Kos rawatan memang boleh kata puluh ribu tu tak lari. Tebuk 4 lubang belakang badan atas bawah. Boleh tengok tulisan saya sebelum-sebelum ini. 

Apa yang saya nak kongsikan di sini, dekat luar sana dah ramai ejen Takaful Insurans. Pergi cari mereka dan bincang-bincang la. Paling tidak pun ambil tahu serba sedikit hal medical card ni, walaupun tak ambil.

Kalau tak jumpa, boleh cari saya. 

Penting, untuk kes seperti ini pastikan polisi medical card melepasi 2 tahun dan tiada rekod sejarah perubatan berkaitan sebelum polisi aktif. 

Semoga bermanfaat.

#takaful #insurans #hibah #hibahtakaful #Medicalcard #ejen